skriver av mig.

Datum: 2011-11-06 | Klocka: 13:24:46

att skriva kommentarer om mig att jag är ful att jag kopierar andra, det är så jävla omoget. jag är mig själv och om jag fixar mitt hår lockigt eller vågit och ja det är väl självklart att de finns andra som också fixar sitt hår så? jag har aldrig sakt att de är jag som kom på de. idd. och kommentarer om att jag är ful och en fjortis, vad fan? har ni inget självförtroende över huvudtaget? att klaga på andra gör inte er själva starkare eller snyggare. 
men såna kommentarer som ni ger mig, ja det är sånt som jag tar emot var dag. de går in genom ena örat och ut genom de andra. men bara för att jag slutat lyssna så betyder de inte att jag låter mig behandlas hur som helst. jag är nöjd med mig själv och med hur jag ser ut, de är det viktigaste. så så fort någon säger något fittigt (ursäkta ord val) till dig, då ska du va stark och bara säga, okej. men du vet själv att du är så mycket bättre än den personen.
jag är den jag är och bara för att ni klagar så kommer jag inte ändra mig ;)
have a nice day!




Kommentarer
Postat av: frida

jag har haft jätteproblem med sånt,att folk klagar på mitt utseende.. men nu när jag läste denna texten så kom det upp i mitt huvud att jag är nt perfekt men jag är fin,stark precis som jag är. tack rebecca,du gjorde verkligen min dag bra,självförtroendet om mitt utseende steg. Och jag tycker du är jättesöt ! <3

2011-11-06 @ 14:30:24
Postat av: Hanna

sjukt bra skrivit! fattar hur du känner. alla idiotiska personer som finns i världen kan bara dra åt helvete! stay strong girl!



btw: älskar din blogg & du ska verkligen vara nöjd med ditt utseende för du är jäkligt snygg!

2011-11-07 @ 16:36:27

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback