tillbaka... eller va?

Datum: 2011-11-23 | Klocka: 16:43:07

ooooh, riktigt lack... datorn dampa precis när jag hade skrivit as mycket och allt raderades menmen.....



herregud!
måste skärpa mig lite med bloggningen nu va!
men det finns mycket annat som är roligare i mitt liv just nu.

jag kan ju börja med att jag har dragit på mig en förjävlig förkylning.
fick den under natten och var hos läkaren idag
och det var inget allvarligt!

sen har jag ju varit på sum-sim också och det var väl kul.
kom 6a i skåne på 800 och 400 frisim.
och det är ju alltid något.
men kom inte vidare till riks :(

sen måste jag ju säga att helgen denna veckan kommer bli suuuuuper kanon.

fredag: jag börjar med att gå i skolan, inte lika kul. men sen på kvällen blir det troligen jägers med emma och alba.

lördag: jag ska först sova ut från fredagen och vid fem ska jag ta tåget mot lund för att se bio och ätta middag med min pojkvän.
när vi har gjort det åker vi hem till honom och jag sover där till söndag

söndag: jag vaknar upp hos johan och på dagen ska vi kanske till julskyltningen!

det var min fantastiska helg!

men nu ska jag nog svara på lite kommentarer. ha det bra!




Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback