startar igen med lite höst bilder.

Datum: 2011-11-30 | Klocka: 21:03:33

fförlåt allihopa, jag vet.
jag har fått massa med kommentarer om att jag måste blogga mer och om att ni vill ha lite mer bilder ik bloggen.
jag ska skärpa mig jag lovar er!

från och med nu får jag börja blogga lite extra! :d

här har ni oite bilder!









ja, lute bilder som jag tog den 11/11-11

nu sitter jag här och har nyss kollar på bonde söker fru med mamma, 
nu blirdet nog lite plugg till tysk provet jag har på frddag
och imorgon ska jag börja träna igen.
har nt tränat på ett bra tag, har varit sjuk.
men på lördag så är det seriesim och på kvällen ska jag ha kalas hos pappa
då får jag väl massa fina kuvär med pengar i! :d

ni får ha en bra kväll  kyss!


Kommentarer
Postat av: Pia

Du är jätteduktig på att fota, Rebecca!

2011-12-01 @ 10:15:42

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback