lalandia torsdag!

Datum: 2011-10-04 | Klocka: 15:08:27

seeeeg dag vafan.
ont i mitt knä och kan knappt gå :o
jaja, på torsdag drar jag till danmark (lalandia)
och innan vi åker dit och till vår stuga ska vi till tyskland.
blir en toppen helg där med familjen.
och det bästa av allt är att jag slipper skoljoggen!
jag tar med både min kamera och dator till danmark
och där är internet i stugorna så ni kommer få se massor med bilder
jag kommer också berätta massor om dagarna där! :)
nu ska jag läsa lite ur boken ondskan som vi läser skolan
en riktigt bra bok, filmen är också riktigt bra.
aja, puss på er.
det är träning vid halv sex!





Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback