under fumhundra lappen

Datum: 2011-10-18 | Klocka: 06:41:29

oooh, måste skolan börja så himla tidigt..
aja, nu är jag iaf vaken och klar för skolan..
ska ner och äta frukost bara.
men tänkte ge er ett till tips till under femhundra lappen.



om jag ska va helt ärlig så vet jag nt vad det kostade för sidan var på engelska.. och priset stod i euro.
men den kan inte ha kostat över fem hundra!

tröjan är iallafall från topshop.
och jag bara är in love whit stickade tröjor.
det är så himla snyggt!


aja, får blogga mer ikväll hörs!


Kommentarer
Postat av: ...

om den är från topshop så kan den definitivt kosta över 500 :)

2011-10-18 @ 14:38:30

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback