helgen får tummen upp!

Datum: 2011-09-25 | Klocka: 13:23:12

underbar helg!
i fredags så kom johan och sov här tills lördag. myspys!
innan han kom så bakade jag goda äppelkakor, mumsigt ska jag säga er!
igår så va jag och simmade i kristianstad, seriesim.
det gick ur bra för mig men inte för klubben ;) vi ligger just nu sist :d
men jag simmade 100 frisim på 1.04.... något :d
100 ryggsim på 1.20.. något, de va ur uselt..
och lagkapp 50 frisim på 29.69 :d
så jag är stolt :)
tack alla som gjorde min helg bra!

men nu är vi tillbaka i nutid och just nu sitter jag bara här och gör ingenting.
har nyss tränat och det gick väl bra.
ska kanske kolla på någon film eller något nu, puss på er! :d





Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback