jag älskar dig

Datum: 2011-09-03 | Klocka: 17:10:58

ja som ni märkt har ag nt bloggat på några dagar.
har nt haft lust och tid.
nu blir det iaf ett inlägg.
igår så fick jag massage på badet guuud, det var riktigt härligt ska jag säga er!
men nu har jag rätt ont men jajaj!
vid nio tiden igår kom johan och hämta mig och så sov jag hos honom till idag.
tack så jätte mycket för en under bar kväll älskling.
nu sitter jag här hemma dö sliten.
ingen träning idag och imorgon är det sista utomhus träningen!
ska bli skönt att komma in i värmen.

men ska kolla vidare på avatar vi hörs!



Kommentarer
Postat av: malin

guuud det är såå skönt med massage! jag har vatt as kass på att ta hand om mig själv med massage och så.. men nu har jag skaffat en personlig massör som kommer hem till mig varannan vecka och massera mig och min kille ;9 that´s life

2011-09-03 @ 17:18:34
URL: http://ldts.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback