we ♥ it

Datum: 2011-09-04 | Klocka: 13:50:26

hemma från sista utomhus träninge.
nu ska jag fixa mig och åka och träffa min nya kusin!
och juste, det visste ni int
men ja, jag har fått en liten kusin!
söt som få är hon!
tar med kameran så blir nog någon fin bild.

i eftermiddag ska jag nog ta och fotografera lite.
fick massor med insperation från we heart it. 
ni kan klicka in på min profil där till höger i meny spalten.

sen lite senare ikväll ska jag kolla på lite skräck film :d
men ni får ha det bra nu,
får se om det anske blir en video blogg ikväll! 



Kommentarer
Postat av: malin

$v jo det är rätt nice med egen massör :)

så fin tröja du har på dig på bilden :)

2011-09-04 @ 17:04:05
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jättefin och bra blogg! :)

2011-09-09 @ 20:31:36
URL: http://rebeccablixt.devote.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback