hemma från en helg i burlöv!

Datum: 2012-04-22 | Klocka: 20:48:22

hemma efter en helg i burlöv på sydsim swim meet. ja, och om jag ska prata lite om hur tävlingen gick så kan jag väl säga att burlövs bassäng är ett helvete :( har inte tvlat i femtia på hela året och det va rätt segt men det gick väl! vissa saker gick bra och vissa saker gick okej. men det känns så dåligt att simma i denna bassängen. även fast de kanske går bra så känns de så himla dåligt. aja! nya tag nu!

jag va på burlövs center och shoppade med mamma och det blev mycket snyggt. nu ska jag snart ta första parkett i sängen och kolla på bb. så ni får ha det så bra. puss!



två midje kjolar från h&m, det var rea!



två par halv string och ett par spring från gina!



en topp från gina i lila.


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback