school...

Datum: 2012-04-12 | Klocka: 19:12:22


insperation.


hej bloggen. det är tufft i skolan just nu, massor med prov och nationella prov.. ja ni som går i nian förstår ju!
och ja, nu sitter jag hemma för igår på träningen sträckte jag min arm.. inte så roligt.. men men skippar träningen idag och så får jag träna lite imorgon ist och får se hur de går, just nu så har jag rätt ont iaf :/

väntar ju på att v ska åka och köpa min nya mobil också eftersom att jag tappa min i toan heheh. aja. nus ka jag chilla lite, vi hörs!



Kommentarer
Postat av: liisa -

super fin blogg ! :)

börjar följa på bloglovin, nu !

2012-04-14 @ 11:55:38
URL: http://llii.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Hej! :)

Jag vet inte ifall du kommer ihåg mig? (http://ffeliciaaa.blogg.se/) <- min förra blogg. Jag tog en paus ett tag, men nu har jag börjat igen. Har dock bytt till f-feelicia.bloggplatsen.se.

Hoppas du fortfarande vill följa mig, jag följer dig fortfarande =)



Ha en bra dag! :D

2012-04-14 @ 15:14:54
URL: http://f-feelicia.bloggplatsen.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback