sommaren är nära

Datum: 2012-04-29 | Klocka: 13:16:02




till er alla som har frågat om designer och headers.. nej jag har inte tid med att göra headers åt alla som skickar mail till mig, inte nu iaf. till sommaren kanske jag ska börja med det igen,när jag slutat skolan för då har jag mer tid men inte nu. så nu vet ni det! 

nu t'nkte jag prata lite om den fina dagen vi har idag! heöt underbart ju, skulle vilja gå ut och sola men tror inte det är någon bra ide, hiih :d
det ska va fint väder imorgon också sa mamma, TAGGA!

nu ska jag tjilla lite och sen träning ikv med tror jag, så ha de bra bloggar kanske lite sen.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

jätte fin blogg , är det du som gör din egen design ? :)

hur har din dag varit hittils !

2012-04-29 @ 13:45:55
URL: http://minijasse.blogg.se/
Postat av: Jasmine

min dag har vart jätte bra :)

2012-04-29 @ 14:55:05
URL: http://minijasse.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback