in love with instagram!

Datum: 2012-04-05 | Klocka: 14:47:41



jag är het jävla gaen i instagram, det är ju nästan roligare än att blogga? det är till och med nästan bättre än facebook! (och jag älskar facebook.) så nu ger jag er alla ett tips, skaffa instagram för i helvete! och sen kan ni ta och följa mig via instagram också. säg till min så följer jag er med! :d




johan åkte nyss hem iaf, vi vaknade väldigt väldigt tidigt men vi gick och la oss igen och sov i två timmar till. sen gickvi ner, käka lite frokust och sedan bakade vi muffins! har bilder på instagram så ni får kolla där ;)

aja, ni får ha en bra dag och en bra påsk dag och hoppas ni får mycket påskgodis! :d



-


Kommentarer
Postat av: Vilma

Fin blogg! Följa mig på instagram? Heter: Viilma1999

2012-04-22 @ 19:29:03

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback