tjuvkik. bröllopsbilder.

Datum: 2012-08-19 | Klocka: 00:57:16




hej alla som läser denna söta blogg.
jag har varit borta i några dagar fårn bloggandet. har gjort en massa annat. bland annat varit bröllopsfotograf på joakim och sofies bröllop. jag va där under en hel dag men nu har jag redigerat klart alla porträtt bilder och de känns skönt. men de är fofrfarande mycket kvar! så ni får en liten tjuvkik. det finns så mycket mer jag vill visa men inte just nu för nu är klockan ! på natten så det blir sängen nu. gooodnatt.


Kommentarer
Postat av: Elin

vad fina bilder!

2012-08-27 @ 18:53:15
URL: http://musikphoto.blogg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback