ginatricot vs cubus

Datum: 2012-02-21 | Klocka: 17:37:11

gina tricot har sjunkit i mina ögon. visst. ibland har dom jätte fina kläder men oftast inte. just nu är cubus min favorit affär. de har så mycket kläder, det är en så mycket större affär än gina tricot. jag har alltid handlat bas linnen och linnen överhuvutaget hos gina. men guuuud vad dom tappar i färgen. jag har fått slänga jätte många linnen för färgen försvinner. och dom vita linnena ska vi inte äns prata om... DOM BLIR GULA?
visst jag använder dom ofta men det ska dom hålla..
jag har många baslinnen från cubus, så mycket bättre och mycket skönare.
ett tips till er alla, gå in på cubus nästa gång!






Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback