mobilblogg!

Datum: 2012-01-09 | Klocka: 22:32:50

Ligger just nu i sängen så det blir alltså mobil blogg nu för jag orkar nt starta datorn! :d
har tränat i tre timmar och gymma i tre kvart ungefär :)
de va rätt jobbig träning, tror de va syra pass :o

iaf! imorgon så är det skola, både negativ och positivt
det som är positivt är ju att man träffar alla sina kompisar igen som man nt träffat på evigheter!
och de negativa... att man måste sova tidigt och vakna tidigt... Så nu ska jag sova!
sov gott alla!

blir ingen bild för jag bloggar från mobilen!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback