GUUUUUD!

Datum: 2012-07-12 | Klocka: 19:56:28




hejsan mina kära läsare, nu har jag inte bloggat på ett tag för jag har varit hos min pojkvän och haft otrolligt mysigt.
vi åt mat och shoppade och jag fick ett par snygga jeans som jag tänker lägga ut bild på senare eller imorgon kanske. han hämtade mig på jobbet och i sätet så låg de rosor, oooh. jag älskar honom så så mycket så det är inte sant :d
det äe helt klart den bästa tiden i mitt liv nu. min akmera utrustning börjar byggas upp till något nra och jag har världens bästa vänner, en helt underbar pojkvän och jag ska börja i världen bästa simklubb med underbart folk! KAN DE BLI BÄTTRE?!
nej de kan de inte :D
hiih, på lördag så är det de sista träningarna sen tar till och med jag lov och ska bara hitta på massa skoj! ska va med vänner och va hos pappsen!
jag har inte kvalat till sum-sim för min simning har inte varit på topp men jag tar de väl nästa gång! :d
nu ska jag chilla lite så får ni kanske lite fina inlägg snart. ska kola lite på kommentarer som kommit in också! :d

GLÖM INTE TÄVLINGEN! SKROLLA NER!!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback