RAW

Datum: 2012-07-16 | Klocka: 21:08:23



hejsan.
har pillat jätte mycket med min kära daot ända sen jag kom hem. har laddat ner något program som man kan redgera RAW bilder i så nu ska jag börja fota i RAW hade jag tänkt :)
hahah.. har inte j'tte mycket att berätta.. ska jobba hela denna veckan och två dagar nästa vecka sen är de färdigt med sommarjobb!
i helgen så kommer min saknade emelie jönsson. vi ska ta och fota lite antar jag, ska bli super kul att få träffa henne igen.
men nu får ni ha de så bra så ses vi senare ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också funderat mycket på att börja fota i raw, men än så länge har det inte blivit något av det! :P Men kanske i framtiden! :)

Svar: Så lite så, det är alltid roligt att kunna hjälpa! :) Hoppas du blir nöjd med objektivet också! Kram!

2012-07-17 @ 10:38:13
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se
Postat av: Sanna

Hejhej!
Jag tänkte bara säga att du är grymt bra på att fotografera, dina bilder är verklligen jätte bra och du är verkligen grym på att redigera dom så snyggt oxå! :D
Å btw, Hela din blogg är super Nice å din design är jätte fin! AVIS! haha ;) :)

2012-07-17 @ 21:12:25
URL: http://photosmakeupandme.bloggplatsen.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback