Nikon AF-S DX 40mm f/2,8 G Micro

Datum: 2012-06-16 | Klocka: 10:24:19

hej mina vänner, nu bär det snart av till malmö för att shoppa med mina vänner, alltid lika kul!

tänkte bara skriva ett litet inlägg om att jag har tänkt köpa nytt objektiv. jag har frågat runt med folk och så och jag har tänkt köpa ett lite ovanligt objektiv som nästan ingen har men jag tycker att det verkar ganska bra! 

Nikon AF-S DX 40mm f/2,8 G Micro

 kan skriva mer info om objektivet och sånt sen men nu ska jag fixa mig, snart går tåget mot malmö!



Kommentarer
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Ohja jag är supernöjd! Dock kunde de inte skada med lite extra zoom. Man måste komma väldigt nära objektet ^_^

2012-06-18 @ 15:03:52
URL: http://megapixeln.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback