på sm!

Datum: 2012-06-28 | Klocka: 18:38:47

hejhej min kära blogg, just nu så sitter jag på sm och kollat finalerna! kom till Norrköping vid fem och fixade lite med väskor och sånt men nu sitter jag här och glor i solen, mysigt!
jag blev veckans blogg innan också, väldigt glad blev jag när jag såg fr så alla som är nya här välkommen och jag hoppas att ni kommer stanna, följ gärna mig via Bloglovin och håll koll här på bloggen för jag ska snart börja med ett foto uppdrag som jag har med ett par vänner, vi kallar de TC!

ha nu en bra kväll så bloggar jag ikv!


Kommentarer

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback