summer paradise

Datum: 2012-06-24 | Klocka: 19:46:49

 
 

nu bjuder jag på en del av bilderna från semestern, det kommer såklart mera bilder sen men här är en del av dom!

jag har haft en toppen vecka i danmark på lalandia. vi har haft strålande sol hela veckan och legat ute och solat så nu är jag brun som en peppar kaka och taggar sm som satan! jag hoppas fan att de går bra nu.. ska träna lite i iden nu tills torsdag då jag åker upp med bilen och med en husvagn där bak! ska bli rätt mysigt med hus vagn. men ska bara bo i den efter sm då jag stannar kvar och är där (i norrköping) några dagar med min familj och går på djurparken och annat! :)

har inte jätte mycket att berätta, min pojkvän kommer hit imorgon, har saknat honom massor ska ni veta! :o men nu hade jag tänkt läsa klart boken revolt. de är den tredje ch sista boken i triologin hungerspelen. jag läste ettan och tvån och såg filmen för ett tag sen. och jag började läsa på trean men sen blev det mycket i skolan och jag hann inte så får väl ta och läsa den nu.

men nu ska jag läsa, lägger ut fler bilder senare ikv, ha en bra kväll på er! :d

love
rebecca. <3



Kommentarer
Postat av: alba

fina bilder! en fråga, provsimmade du för iden? och ska du provsimma för triton nu fram till torsdag? kram :)

Svar: ups, de blev lite fel. hhehe ska provträna i iden inte i triton. de är så klyddigt med alla klubbar nu. heheh jag ska provträna i iden! :) och ska nog byta till iden efter sm!
rebecca nordberg

2012-06-25 @ 12:44:17
URL: http://foresalba.blogg.se
Postat av: natalie

omfg rebecca vad bra du är på att fotografera ! hoppas det är bra i iden :) <3

Svar: aww, tack natalie. du är också bra! :ddet är toppen bra, har mycket att berätta när jag kommer till sm på torsdag. är du där nu? :d <3
rebecca nordberg

2012-06-26 @ 20:55:46
URL: http://ennatalie.blogg.se

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback