de här är slutet på vår film.

Datum: 2012-05-05 | Klocka: 14:29:08

hej.
idag är det min mammas födelsedag ochg det ska såklart firas med kalas. några släktingar kommer och vi ska åta godgod mat. smörgåstorta... mmmh!
va nyss nere och stekte lite korv med bröd nu till lunch för gästerna kommer inte fören 5 :)

har inte gjort så mycket idag, har mest chillar och tagit lite ego pics och letat efter kläder i gadroben.
ni får dagens outfit i detta inlägget sen! och sen får ni se en bild på mina fräsiga naglar!

idag kommer johan  också förresten. vet inte riktigt när men man kommer iaf! 
bjuder på dagens outfit nu iaf så, ha en fortsatt bra dag så bloggar jag mer sen!




Kommentarer
Postat av: emilia&ida

hej!

fin blogg du har,

anmäl dig til veckans blogg? :)

http://emiliaidaa.blogg.se/2012/april/vill-du-vara-med-i-.html

2012-05-05 @ 15:29:34
URL: http://emiliaidaa.blogg.se/

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback