rebeccanfoto.blogg.se?

Datum: 2012-10-02 | Klocka: 08:34:26

 
hejhej på er!
har det toppen i skolan lite trött och sånt men det är ju alla
tänkte lägga in ett inlägg nu och berätta att mn dammiga kamera som har legat i ett hörn nu under tiden jag börjat skolan ska börja användas igen! jag tänkte gå ut och fota nu efter skolan nu när det är höst så blir det massor med fina bilder.
så senare idag så får ni någ lite bilder från mig.
 
hade också tänkt byta namn på bloggen. vill ha ett namn som visar mer att min blogg är en fotoblogg. men vet inte om jag ska byta namn än? vad tycker ni? 
typ : rebeccanfoto.blogg.se nordbergfoto.blogg.se beccafoto.blogg.se
 
????????????????????????


Kommentarer
Postat av: Caroline

rebeccanfoto.blogg.se lät bra :D

2012-10-02 @ 16:38:20
URL: http://nattstad.se/carolinesofiaa

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback