wooooook och ny design,

Datum: 2012-01-07 | Klocka: 15:30:30




hej igen min blogg! och alla blogg läsare!
nu ropar snart mamma där nereifrån att det är mat antar jag.
det blir wook!
ni får bilder sen.

men har ni sett min nya frächa design? :d (ladda om sidan om ni inte ser den)
SÄG PRECIS VAD NI TYCKER!

och jag måste tacka er för alla kommentarer ni ger mig, jag blir så glad och jag får verkligen lust att blogga!
jag ser att statistiken blir högra också när jag har denna känslan!
så bara fortsätt!

nu blir det mat, magen kurrar!




Kommentarer
Postat av: Max

Hur gjorde du denna headern med texten och det, tycker det var grymt snyggt :)



Jag har photoshop... Vänta ska kolla.

Ja har Photoshop Elements 8.0 va de.



Kram :)))

2012-01-07 @ 15:52:01
URL: http://maxmagnhammar.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Tack så mycket igen, jag ska låta bli kodmallen, hihi x)



Gör inget att du gjorde ett inlägg, det var bara trevligt ;)

Ha det bra! <3

2012-01-07 @ 17:17:01
URL: http://korneliias.blogg.se/
Postat av: max

Ja juste, du verkar ju bra på sånt här :)



Vet du hur man gör så att man får bildspel i sin header ? :D

2012-01-07 @ 17:45:35
URL: http://maxmagnhammar.blogg.se/
Postat av: Hanna

jätte fin!

2012-01-07 @ 22:10:22

NOTERA:
- Jag fotar med en Nikon D3100.
- Allt bra? Jag mår utmärkt!
- Alla bilder är tagna av mig och ingen annan.
- Bloglovin' byte? Javisst om jag gillar din blogg, släng in en kommentar!
- Du är aldrig anonym, alla har en IP-adress som kan spåras.
- Spam och elaka kommentarer tas bort!
- Tipsa gärna mig om tävlingar mm.
- Jag redigerar mina bilder i Photoshop.
Det är inte kameran som gör bilden, det är personen bakom den som gör bilden.
NU ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA PÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback